OPOWIADANIE ZAKOŃCZONE

-----OPOWIADANIE ZAKOŃCZONE-----

poniedziałek, 19 maja 2014

Rozdział 19


Mówią, że jak coś stanie się już drugi raz to z pewnością zdarzy się i trzeci. W każdym razie u mnie się sprawdziło… Nathan, William, Harry. Teraz zdaję sobie sprawę, że tak naprawdę najbardziej zależało mi na Harrym. Choć może to tylko przemyślenia z emocji po wczorajszym dniu? Sama nie wiem.
   Ból serca jest nie do wytrzymania. Wypływających łez już nie odczuwam, one same lecą dwoma stróżkami. Cały czas. Siedzę nic nie mówiąc na kanapie i wpatrując się w świecący na czerwono włącznik od telewizora. Alex przygląda mi się jakby czekał na jakąś reakcje. Jakąkolwiek. Jednak ja nie mam ochoty nawet ruszyć palcem u stopy. Nie mam ochoty na nic…
    -Nie ruszasz się już tak pół dnia. Kiedyś będziesz musiała się ruszyć – mówi mój brat, jakby czytał mi w tej chwili w myślach. Pozwalam sobie na krótkie spojrzenie na niego.
   -Przecież wiesz, że jak nie ten to następny. Sama się o tym przekonałaś.
   -Ja chciałam tego – odpowiadam, z pewnością w głosie, lecz już po wypowiedzeniu tych słów głęboko się nad nimi zastanawiam. Czy rzeczywiście chciałam Harry’ego?
Ponownie zaczynam wpatrywać się w czerwony włącznik.
   -Co tam jest takiego interesującego? – pyta, siadając obok mnie.
   -Patrzę na czerwoną lampkę ale właśnie dostrzegłam, że na ścianie siedzi pająk.
   -Ehh.. – jęknął i sprawnym ruchem zabił robaka gazetą – i już po sprawię. To co wrócisz do szczęśliwego życia?
Kiwnęłam przecząco głową i nic nie mówiąc wstałam i poszłam po schodach do mojego pokoju. Zupełnie nie wiem co mam robić ze sobą. Chodzę bez sensu po pokoju, po czym z rykiem rzucam się na łóżko i tak leże następne 40 minut, do czasu, gdy czuję na swoim ramieniu czyjś dotyk. Przestraszona odskakuję.
   -Spokojnie Maleńka – odzywa się tajemniczy gość. Przez łzy dostrzegam brązowe lokowane włosy i znowu zanosi mi się na płacz.
   -Co Ty tu jeszcze robisz Harry! – zaczęłam krzyczeć.
   -Przyszedłem Cię błagać o przebaczenie – mówi spokojnie chłopak.
   -Nie… ja Ci nie wybaczę.
   -Błagam Cię to było przypadkowo powiedziane… w złości. Byłem strasznie zły na Niall’a. Ogromnie zależy mi na Tobie i nie chcę Ciebie stracić. Błagam Ciebie Claudia! – robi chwilę przerwy, w której rękawem przeciera oczy – ja Cię kocham. Strasznie kocham, jak nikogo innego! Uwierz mi błagam. Nie zrobię już nigdy niczego co mogłoby nam zaszkodzić. Obiecuję Ci starać się o nas jak tylko będę potrafił. Wybacz mi i daj drugą szansę.
   -Ja nie chcę być ponownie zraniona – mówię szeptem i osuwam się na ziemie.
Harry podchodzi do mnie i bierze mnie na kolana, mocno tuląc do siebie.
   -Już nie będziesz! Obiecuje Ci to. Zaufaj mi, ze mną będziesz bezpieczna! Błagam zaufaj mi Skarbie. Ostatni raz, jak coś sknocę to dam Ci spokój. Daj mi ostatnią szansę – mówi po czym czuję na sobie jego łzy. Spoglądam na niego, a on na mnie. Mam mieszane uczucia, strasznie się boję, że historia się powtórzy. Jestem tchórzem.
   -Ostatni raz – odpowiadam, a chłopak przywiera swoimi ustami do moich.
   -Dziękuję Ci, dziękuje! Zapomnijmy o tym, proszę. Chodź, przejedziemy się nad morze - mówi od razu zmieniając temat.
Siedząc w aucie Harry’ego dostrzegłam jak bardzo mam opuchnięte oczy od płaczu.
   -Dla mnie jesteś najpiękniejsza – skomentował Harry, przyglądając mi się.
Po drodze Harry opowiedział mi jak to się stało, że kupił tutaj dom. Co prawda był to jego taki o, sobie wybryk ale nie miałam nic przeciwko. Fajnie, że będzie częściej bywał w Los Angeles. Gdy dojechaliśmy na miejsce kupiliśmy w sklepiku dwa koktajle i weszliśmy na plaże. Bardzo długo spacerowaliśmy brzegiem morza, zadając sobie nawzajem pytania i dowiadując się o sobie coraz to ciekawszych rzeczy. Harry pomimo kilku wad bardzo mnie fascynował. W końcu usiedliśmy na jednej z wyższych wydm.
   -Tak właściwie poznajesz to miejsce? – zapytał chłopak.
Rozejrzałam się dookoła, wypatrując się jakiś szczegółów, lecz z niczym sobie tego miejsca nie kojarzyłam.
   -Pamiętasz wtedy noc w której Cię szukałem, by Ciebie obronić? Wtedy gdy noc spędziliśmy na plaży.
   -To tutaj było? – wtrąciłam z niedowierzaniem.
   -Tak tutaj, a dokładnie w tamtym miejscu – powiedział i wskazał miejsce nieopodal nas – wtedy były mi tak strasznie miło. Tego dnia poczułem do Ciebie coś mocniejszego. Coś prawdziwszego, czego nie czułem jeszcze nigdy w życiu.
   -Pamiętałeś lepiej, niż ja. Chociaż tutaj mieszkam, a Ty nie.
   -No widzisz – odpowiedział i pocałował mnie w usta – tak bardzo Cię kocham. Jesteś najpiękniejszą, najcudowniejszą, najwspanialszą dziewczyną jaką w życiu poznałem.
Czułam się przy nim bezpieczna. Byłam najszczęśliwsza, gdy go czułam przy sobie. Będzie wyjeżdżał… zdaję sobie z tego sprawę, ale podobno chcieć to móc. A ja chcę i widzę po nim, że on także. Jak długo to będzie trwało? Sama nie wiem, zobaczymy co przyniesie czas. Choć w najgłębszych marzeniach, chciałabym by został ze mną już na zawsze. Lecz czy tak będzie? Kto to może wiedzieć…
   -Chyba poproszę Cię o rękę – odezwał się, całując mnie w czoło.
   -Słucham?
   -Nie teraz, chcę by była to wyjątkowa chwila – odparł z uśmiechem na twarzy – ale będę z Tobą zawsze.
   -Zawsze? – zapytałam z lekką obawą.
   -Zawsze i na zawsze!


Tak, więc jest to ostatni rozdział, niedługo pojawi się jeszcze Epilog, który zakończy całe opowiadanie.
ZAPRASZAM już na mój NOWY blog! Pojawił się już PROLOG! :) Mam nadzieje, że również przypadnie Wam do gustu nowe opowiadanie :)

http://island-of-dreams-historia.blogspot.dk/

10 komentarzy:

  1. Pierwsza!! :D
    Harry jaki romantyk ♥ To dobrze, że się pogodzili.
    Szkoda mi się żegnać z tym blogiem, bo był świetny.
    Ale spodziewaj się mnie na drugim blogu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam zwiastun, to nie ty robiłaś tak? Mogłabyś mi powiedzieć kto? Chcę wiedzieć w jakim programie, bo zwiastun cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak, to prawda ja go nie robiłam :) Zwiastun był robiony w programie Pinnacle ;)

      Usuń
    2. Mogłabym wiedzieć skąd ściągnęłaś program? Proszę cię o odpowiedź, bo wszędzie szukam programu do robienia zwiastunów, a ten wydaje mi się świetny.

      Usuń
    3. Na stronie "dobreprogramy" możesz ściągnąć wersję próbną na paręnaście dni. A skąd możesz wziąć pełną? Nie wiem, niestety :c

      Usuń
  3. Super szkoda że skończyłaś ale już oglądałam zwiastun i czytałam prolog i już czuję że mi sie spodobał czekam na koniec starego i na początek nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!! Kocham...twój blog jest jest PER-FECT!
    Czekam niecierpliwie na następny
    P.S
    W Wolnych chwilach zapraszam do siebie :)
    http://lose-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona - zwykła dziewczyna, przyjechała do ciotki na wakacje. Pojechała zwiedzać piękny Londyn, miasto jej marzeń. Niefortunnie wpadła na blondyna o pięknych niebieskich oczach.
    On - irlandczyk, śpiewa w najpopularniejszym boysbandzie na świecie. Przechodząc po ulicach miasta wpada na niego pewna dziewczyna.
    Oni - spędzają ze sobą cały dzień a później kolejne, niestety to co się wydarzy po kilku tygodniach nie jest ich spełnieniem marzeń.
    http://zwykla-dziewczyna-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega się czyta Twoje teksty! <3

    OdpowiedzUsuń